NL Noord-Holland-Noord
Excursie | 17 september 2022

excursie Nederlands Transport Museum

Geacht ATC-lid,

Bij deze de uitnodiging voor een bezoek aan het Nederlands Transport museum in Nieuw-Vennep.

Zoals U heeft gemerkt zijn er een aantal lezingavonden niet doorgegaan, reden is dat er geen lezing coördinator is op dit moment. Door drukke werkzaamheden van de overig bestuursleden is het lastig om lezingen voor te berijden.

Het is wel gelukt om een bezoek te organiseren op zaterdag 17 september aan het Nederlands Transport museum in Nieuw-Vennep.

Het programma ziet er als volgt uit;

10.30-11.00 Ontvangst met koffie en iets lekkers.

Aansluitend wordt de groep in tweeën gedeeld. De ene groep krijgt een rondleiding door het museum en de andere groep maakt een tripje met een antieke bus. Daarna is het tijd voor de lunch. Na de lunch is het wisseling van de wacht.

Na afloop is het natuurlijk op eigen gelegenheid mogelijk om in het museum nog na te genieten of naar iets te kijken.

De kosten van de koffie, lunch en entree zijn voor rekening van de ATC-NHN.

Wel wordt u verzocht om op eigen gelegenheid naar Nieuw-Vennep te komen. Er is daar om het museum voldoende parkeergelegenheid.

Helaas is door een te kort aan vrijwilligers bij het museum een max. aantal van 30 bezoekers!

Door het maximumaantal bezoekers is het belangrijk om van tevoren aan te melden of u meegaat.

Dat kan door een bericht te sturen naar ledenbeheer@atc-nhn.nl

Opgeven kan tot 15 augustus. Introducés zijn welkom, bij meer dan 30 aanmeldingen gaan leden voor.

Het adres is als volgt;

Het Nederlands Transport Museum

Lucas Bolsstraat 7

2152 CZ  Nieuw-Vennep

Telefoon: 0252-278 378

Vriendelijke groet,

Resterend bestuur ATC-NHN;

Peter, Ruud en Paul.

excursie Nederlands Transportmuseum

gezellige en informatieve excursie naar het Nederlands Transportmuseum. met weliswaar een niet al te grote groep, doch de gezelligheid was er niet minder om !  Bij binnenkomst stond de koffie met appelgebak reeds klaar ! Na een rondleiding in de onlangs binnengekregen TEE treinstellen buiten , een rondleiding door het museum. Na de lunch een korte rondrit met een Leyland bus uit 1963; was wreken voor de chauffeur en wij konden genieten van de geluiden en de luchten van deze bus. Na afloop kon een ieder nog een ronde maken op eigen gelegenheid door het museum.