NL Drenthe
29 april 2023

FORMULE 1 anno 2023

Uitnodiging voor een Mega lezing van de afdelingen Drenthe, Friesland, Groningen en Zwolle.

Afdeling Drenthe

Hoogeveen 16 maart 2023

FORMULE 1 anno 2023

Uitnodiging voor een megalezing van de ATC afdelingen Drenthe, Friesland, Groningen en Zwolle. De bekende Formule 1 kenner Robby Camps komt weer naar het TT circuit in Assen. De presentatie van Robby sluit naadloos aan op die van 2018. In 5 jaar tijd is er veel veranderd. De nieuwe regelgeving 2022 heeft ingrijpende gevolgen voor de technische uitvoering van de wagens. Veranderd zijn bijvoorbeeld de remmen, de wielophanging, de motor met de motorcomponenten en de versnellingsbak. Bijzonder is de oplossing om een goede downforce en drag te creëren.

Na afloop van de presentatie ± 12.30 uur is er voor ieder een heerlijke lunch. De gehele dag (inclusief de lunch) is kosteloos voor ATC-leden, introducees 15,00 p.p.

Locatie:        TT Restaurant, Tunnelweg 1 (De Haar) Assen (A28 afslag 31a)

Datum/tijd: zaterdag 29 april 2023 ontvangst 9.30 uur aanvang 10.00 uur

Geef je snel op vóór 18 april bij de secretaris van ATC Drenthe. Omdat we maximaal 100 bezoekers kunnen ontvangen worden in de eerste plaats de leden van genoemde afdelingen ingeschreven. Na 18 april is bekend of er introducees kunnen worden uitgenodigd.

Er wordt nog gekeken of er mogelijkheid is voor een rondleiding

Vriendelijke groet, namens de voorzitter Jans de Haan