BE Antwerpen
Beurs | 04 mei 2023

Gouden Autosleutel

TRAXIO is blij eindelijk de 51ste editie van de wedstrijd “Gouden Autosleutel” terug op te kunnen starten, nadat de vorige versie in 2020 ergens halverwege het traject strandde door een virus u welbekend.

Ook dit jaar kunnen we rekenen op Jaguar Land Rover die deze editie ondersteunt met wagens om de proeven op te doen. De wedstrijd, die zowel schriftelijke als praktische proeven omvat, beslaat een volledige dag en vindt plaats op donderdag 4 mei 2023 in het EDUCAM Training Center in Lokeren, zowel voor de deelnemers uit het Beroeps- en Technisch Onderwijs als voor de deelnemers uit de Syntra.

ATC België is hierbij een sponsor!

Meer informatie over het wedstrijdreglement en het inschrijven vind je hier.