NL Arnhem-Nijmegen
Lezing | 01 januari 2021

Info avond Eurol

Deze lezingsavond werd bezocht door 23 leden, 1 intruducee en 4 bestuursleden.
De heren Pierre Joustra (accountmanager) en Dirk vd Veen (Sales Engineer), informeerden ons in de breedste zin van het woord, over oa moderne motorolie.
Nieuwe type’s verbrandingsmotoren eisen speciale aangepaste smering en een foutieve keus kan fatale gevolgen hebben voor de motor zelf.
Milieueisen spelen ook een belangrijke rol. De motoren moeten steeds “”schoner”” worden en de uitstoot is sterk aan banden gelegd, waardoor alle technische aspecten mede bepalend zijn. Denk daarbij ook aan belangrijke high-performance additieven voor brandstof en smering.
Assortiment Eurol breidt zich verder uit dan olie en additieven.
Denk aan Ad Blue, koelsysteem, ATF enz.
Ook kan er makkelijk een keuze worden gemaakt voor de juiste smeermiddelen, dmv het zoeken “”op kenteken”” op de site: www.eurol.com
In de toekomst is het zeker optioneel, om eens een fabrieksbezoek te organiseren bij Eurol in Nijverdal. Daarover zullen we jullie bijtijds informeren.
Dirk vd Veen, gaf na de pauze nog een technische uitleg en demonstratie, waarvoor de belangstelling erg groot was. Een “”life demonstratie”” blijft steeds een goede aanvulling op de powerpoints.
Vanzelfsprekend zijn de sprekers door Hans Schimmel bedankt en zijn tevreden huiswaarts gekeerd met een aardige ATC attentie.
Rest me nog om eenieder fantastische Kerstdagen te wensen en een fantastisch 2020.
Elst, 19-12-2019
Namens het bestuur ATC/AN, Jan Jacobs