NL West-Brabant
Bedrijfsbezoek | 09 mei 2023

Innovatieve vermogenstechnologie

We hebben het genoegen, u uit te nodigen op 9 mei voor een bedrijfsbezoek bij Heliox, – Power Research BV te Breda, waar we worden ontvangen door, Mark Groninger & Bob Bouhuijs.

Voorloper in innovatieve vermogenstechnologie

Met onze oplossingen leveren wij een bijdrage aan het succes van onze klanten. We ontwikkelen en produceren hoogstaande en innovatieve vermogenselektronica waarbij de optimale oplossing van de klantvraag altijd het doel is. Of het nu gaat om industriële toepassingen, solar- en windenergie of mobiliteit. We hebben de oplossing in huis.

Products – Charger modules

Sinds 2009 is PRE een bekende Charger Module leverancier voor OEM bedrijven. Onze klanten verzorgen DC snellaad oplossingen in de hele wereld. PRE levert een vijftal standaard DC EV charger modules.Applicaties.

Op deze locatie is plek voor 25 leden, dus bij aanmelding gaan we er vanuit, wie het eerst komt kan deelnemen aan deze avond.

Vriendelijke groet: Bestuur Afdeling West-Brabant

Terugblik : bedrijfsbezoek

ATC West-Brabant kan weer terug kijken op geslaagd bedrijf bezoek bij:

Heliox, – Power Research BV te Breda

Het team van Heliox heeft ons weer op enthousiast  manier geüpdatet en in de watte gelegd met een hapje en een drankje.

Bedankt Bestuur ATC West-Brabant