NL Oost-Brabant
Lezing | 01 januari 2021

Jaarvergadering 2014

Op maandag 27 januari konden we ca 120 gasten verwelkomen in mooie DAF-museum te Eindhoven. Terwijl de leden in de film/ theaterzaal de jaarvergadering bijwoonden, werden de partners onderhouden door Hans van Gestel van LR. Dit Duitse bedrijf maakt allerlei producten voor de persoonlijke gezondheid, zowel innerlijk als uiterlijk. Met name de kwaliteiten van Aloë Vera werden door Hans onder de aandacht gebracht.
Rond 22.00u was het tijd om de jubilarissen te huldigen. Het leuke feit deed zich voor dat Piet de Laat voor zijn 40 jaar lidmaatschap werd gehuldigd, terwijl 2 oud-medewerkers van Piet, die ooit door hem lid werden aangemeld, dit jaar 25 jaar lid waren.
Tussen de activiteiten door was er gelegenheid om de uitgestalde auto’s, motoren, aandrijflijnen en overige stukken te bewonderen.
De catering werd door de vrijwilligers van het museum verzorgd. Een extra reden voor ons om aan het museum een cheque van € 250 te overhandigen, ter ondersteuning van het vele mooie werk.

Jaarvergadering 2014