NL Utrecht

Nu ook voor auto’s ouder dan 15 jaar

(youngtimers)

Beste ATC leden,

Het bestuur van ATC -Utrecht is voornemens op 3 juni 2023 een toertocht met klassieke auto’s te organiseren. Veel van onze leden zijn in het bezit van zo’n klassieker en snuiven tijdens het uitlaten van hun voertuig de geur en de beleving van hun klassieke auto op.

Wij inventariseren hoeveel leden het leuk zouden vinden om aan een dergelijk evenement deel te nemen en met welke auto. Wij gaan een leuke toertocht door het midden van Nederland organiseren, met een pauze waar je klassieker bekeken kan worden en de sterke verhalen kunnen worden verteld, onder het genot van een kop koffie met iets lekkers.

Tevens wordt een lunch aangeboden.

De kosten zullen € 25,- gaan bedragen voor het ATC lid dat rijdt in een klassieke auto (ouder dan 15 jaar). Voor elke extra inzittende bedraagt de inschrijving € 10,- plus de kosten voor de lunch €25,=

Ben je niet in het bezit van een klassieke auto, maar zou je graag willen meerijden, dan bestaat de mogelijkheid mee te rijden in een oude lijnbus van Maurits ( hier kunnen maximaal 8 personen in) of om een klassieker te huren bij Visscher Classique in Culemborg. De tarieven voor het huren vind je op de website https://visscherclassique.nl/verhuur/ . Speciaal voor deze ATC Klassieker toertocht betaalt een ATC-lid slechts 35% van de aangegeven tarieven met 18 Km vrij rijden, dit is exclusief inschrijfgeld en de verreden brandstof wordt berekend op basis van gebruik.

Bij voldoende deelname begint de toertocht bij Visscher Classique, Schuilheuvelstraat 1  4116 GA Buren

De voorwaarden voor het huren van een klassieker staan op de website vermeld.

□ Ik wil graag deelnemen aan de Klassieker toertocht van ATC – Utrecht met mijn eigen auto.

□ Ik wil graag deelnemen aan de Klassieker toertocht van ATC – Utrecht met een gehuurde auto.

□ Ik wil graag meerijden in de bus.

□ Ik rij mee als passagier in een van de auto’s

Vul de onderstaande gegevens in:

Naam

Merk eigen auto