NL Zeeland
Lezing | 31 maart 2022

Lezingavond op 31 maart 2022

Algemene leden vergadering van 19.15u tot 20.00u.

Daarna om 20.00 uur;

De impact van EV’s en PHEV’s in de werkplaats.

Tijdens de Lezing komen de volgende onderwerpen aan bod:

o Kort de historie van elektrische mobiliteit en een blik naar de nabije toekomst

o Technische ontwikkelingen HV batterijen en het herkennen van componenten

o Europese regelgeving zoals rond EMC en Elektrische veiligheid

o De infrastructuur in Europa voor het laden van batterijen. Daarbij zijn slimme laadsystemen noodzakelijk.

o Welke veranderingen heeft de elektrische en hybride mobiliteit voor de werkplaats tot gevolg en hoe gaan we daar mee om.

De lezing wordt gegeven door Arjan van Doorn.

Arjan is in het dagelijks leven verantwoordelijk voor de Europese Typegoedkeuring en het voldoen aan diverse Eurpese richtlijnen bij SAIC Motor Europe. Hieronder vallen de Chinese producent van onder andere MG personenauto’s en Maxus bedrijfsauto’s.

Hij heeft ruime ervaring en kennis binnen elektrische mobiliteit en beschikt tevens over een brede technische achtergrond.

Arjan bespreekt ook de mogelijkheden van alternatieve brandstoffen die naast elektrische energie een rol kunnen gaan spelen in de mobiliteit.

Alles bij elkaar zal dit een zeer interessante lezing zijn, die u niet mag missen.

Het bestuur ontvangt u graag op de lezingavond op donderdag 31 maart om 19.15 uur.

Introducees zijn toegestaan om 20.00 uur.