NL West-Brabant
Lezing | 08 februari 2022

LIN-Alternatoren – Hoe deze anders zijn dan we gewend waren.

Uitnodiging Jaarvergadering en Lezing Valeo
LIN-Alternatoren – Hoe deze anders zijn dan we gewend waren.

Met de nieuwe regels kunnen we de lezing van Valeo 8 februari 2022 door laten gaan, en vooraf de jaarvergadering, met die restrictie dat we 22.00 uur moeten stoppen.

Moderne alternatoren en laadsystemen maken gebruik van het LIN communicatieprotocol, waarbij de spanningsregelaar door de ECU van het voertuig wordt aangestuurd.
We merken echter dat er bij het stellen van een diagnose nog wel eens iets misgaat, waardoor er te vaak nog werkende alternatoren vervangen worden. Dat is natuurlijk jammer en kost tijd en geld.
Met deze lezing willen we u wat meer inzicht verschaffen in moderne laadsystemen en een paar eenvoudige tips en tricks geven, zodat u met meer vertrouwen een diagnose kunt stellen.
De lezing wordt verzorgd door:
Theo HAGELAAR
Technical Trainer
Valeo International Holding B.V.
Heibloemweg 1, P.O. Box 4 – 5700 AA – Helmond (NETHERLANDS)

Historie alleen zichtbaar voor leden.

Login om de historie te bekijken.