Livestream | 25 september 2023

Livestream: Diagnose in de praktijk

Deze livestream is inmiddels geweest, maar terugkijken kan altijd nog!

Meld u hier aan voor de terugkijk link!

Ben je ingelogd als ATC lid?  Dan is de video zichtbaar onderaan deze pagina en kun je direct terugkijken.

——————————————————–

Wie kent dat niet, een storing die lastig te diagnosticeren is en je tijdens het zoeken op het verkeerde been zet? Iwan Kennis, diagnosetechnicus bij auto- en diagnosebedrijf Wout Bouman, laat ons zien hoe hij de meest verrassende diagnoses stelt en oplost. Daar kunnen we allemaal van leren!

Bij Iwan melden zich vooral autobedrijven die er niet (meer) uitkomen. Vaak zijn er al meerdere onderdelen vervangen, maar hebben deze vervangingen het probleem niet opgelost. Om gek van te worden. Iwan laat zien hoe je deze storingen het beste te lijf kunt gaan. Daarbij gebruikt hij vijf voorbeeldcases uit zijn eigen praktijk, waarbij hij storingen oplost aan onder meer een Audi Q7 en een BMW i3.

Hij werkt daarbij volgens een vaste structuur waarvan hij niet afwijkt, deze leidt hem bijna altijd naar de oplossing. Een aanpak waar we allemaal van kunnen leren, of je nu net begint als autotechnicus of juist al heel lang werkzaam bent in het autovak.

Op 25 september om 19.30 uur ben je welkom om deel te nemen aan de gratis ATC Livestream.

Uiteraard, zoals je van deze livestreams gewend bent, mét de mogelijkheid  om tussentijds vragen te stellen

Deze livestream is inmiddels geweest, maar terugkijken kan altijd nog!  Meld u hier aan voor de terugkijk link!

<  Opgeven voor deze terug-kijklink doe je via deze link   >

Historie alleen zichtbaar voor leden.

Login om de historie te bekijken.

Inloggen