Livestream | 11 mei 2021

Luchtvering, lust of lastig?

Terugkijken: AMT-ATC Livestream Luchtvering, lust of lastig?

Luchtvering kennen we vooral van auto’s uit de topklasse, het SUV-segment en een enkele bedrijfswagen.
Maar onbewust zijn er steeds meer auto’s voorzien van deze techniek, auto’s die ook steeds vaker in de werkplaats terechtkomen. In deze AMT-ATC Livestream ontdek je de ins en outs van luchtvering.

Michel Brilman van VB-Airsuspension licht vele mogelijke toepassingen van luchtvering toe, waaronder gebruik in knielende bussen en inbouw in campers.
Daarna is het woord aan Jacco Speelman, eigenaar van JS Automotive in Westerbork. Hij heeft veel ervaring met de luchtvering van VB-Airsuspension en licht de techniek vanuit de praktijk toe.

Let op: deze livestream is alléén terug te kijken als je als ATC lid ingelogd bent!

Historie alleen zichtbaar voor leden.

Login om de historie te bekijken.