NL Utrecht
Lezing | 01 januari 2021

Megalezing Dakar Rally Team 14 november2019

Op 14 november 2019 was er een megalezing georganiseerd door de afdelingen Apeldoorn, Arnhem-Nijmegen, Deventer-Zutphen, ‘t Sticht en Twente.
van het
De lezing ging over het Dakar Rally team 2019 en werd gehouden bij het ROC Aventus Apeldoorn.
Onder grote belangstelling van bijna 200 leden gaf de heer Henk van Leeuwen, Teammanager van De Rooy rallyteam, een verslag van de rally gehouden in Peru eb gaf hij ons inzichten in de technische voorbereidingen aan de vier Iveco Powerstartrucks.
De heer van Leeuwen vertelde veel anekdotes over het hele gebeuren, wat het tot een zeer interessante en boeiende lezing maakte.Ook konden we één van de trucks bijkijken.Zie bijgaande fotoimpressie:https://photos.app.goo.gl/TN8rWuLx6iqjQcHn9
Bij de afdeling Brabant was al een soort gelijke lezing gehouden en een verslag hiervan kunt u vinden in AMT 6 blz 60 van 2019.
Meer wetenswaardigheden kunt u ook vinden op: www.dakar-derooy.com

Megalezing Dakar Rally Team 14 november2019