NL Utrecht
Lezing | 01 januari 2021

MIDTRONICS Laden & Testen Accumanagement. 15 Juni 2017

Op 15 juni 2017 gaven de heren Clemens Streng en Anne Jan Visser een lezing over MIDTRONICS accutesters, diagnose en onderhoud.
MIDTRONICS streeft ernaar wereldmarktleider te zijn voor accumanagement oplossingen. Zij creëren nieuwe technologieën die meegaan met de ontwikkeling van auto’s en accu’s.
MIDTRONICS is opgericht in 1984 en hebben meer dan 30 jaar ervaring in accumanagement.
Wereldwijd heeft MIDTRONICS vestigingen in:
USA – Headquarters
China – Chenzen
Japan – Yokohama
India – Mumbai
Netherlands – Houten
MIDTRONICS levert accutestsystemen voor de Automotive en Industrie sector.
Tijdens de lezing kregen wij uitleg over de nieuwste producten om accu’s te testen en te onderhouden.
Diverse verschillende typen accu’s met de technische bijzonderheden en gebruik kwamen onder de aandacht. Bijzondere aandacht werd gegeven aan de noodzaak om accu’s met een “Algoritme” tester te controleren.
De lezing was bijzonder geslaagd, met dank aan de heren Streng en Visser voor een goede presentatie en rondleiding door de vestiging Houten
Bij MIDTRONICS Houten zijn 30 werknemers in dienst
34 leden werden in Houten hartelijk ontvangen met koffie en koek.
Voor meer info: www.midtronics.com
Midtronics – Battery Management for Transportation and …
www.midtronics.com
Develops and markets technologies for battery management.
Johan Tiemeijer
Voor foto’s klik op linl: https://goo.gl/photos/spgzMDUJhxVKfssF8