NL Utrecht
Lezing | 01 januari 2021

Nieuwjaarsbijeenkomst op zaterdag 12 januari 2019

Op 12 januari 2019 hield de afdeling ‘t Sticht zijn jaarlijkse nieuwjaarsreceptie.
Deze keer werd het gehouden in het Healey Museum in Vreeland ( www.healeymuseum.nl )
We werden ontvangen met een kopje koffie en een gebakje en konden we elkaar nieuwjaar wensen.
Onze voorzitter de heer Wim Donkervoort verwelkomde alle leden en hun partners.
Na het welkomswoord en een toelichting op de huidige stand van zaken van onze vereniging, werden de jubilarissen gehuldigd.
We hadden vier jubilarissen die al 25 jaar bij de vereniging waren en 1 jubilaris met 40 jaar. 25 jaar de heren E. v. Dijk, H. Mannessen, K. Meijer en dhr Steeg.
D. v.d. Veer is al 40 jaar lid. De heren ontvingen een speld en de dames kregen een bos bloemen.
Vervolgens gaf de heer Henk van de Kerkhof (Voorzitter Healey Museum) een enthousiaste presentatie over het merk Healey met veel bijzondere verhalen.
Daarna waren we in de gelegenheid alle auto’s in het Museum te bekijken
Als afsluiting van de dag kregen we nog een uitgebreid buffet waar we heerlijk van hebben genoten en ging een ieder voldaan naar huis.
Zie ook de foto’s: https://photos.app.goo.gl/QsxZSsXepYhwFLwn8

Nieuwjaarsbijeenkomst op zaterdag 12 januari 2019