NL Utrecht
Lezing | 01 januari 2021

Nieuwjaarsreceptie ATC ‘t Sticht op 11 januari 2020

Dit jaar werd de nieuwjaarsrecepptie van de ATC ‘t Sticht gehouden bij het Militair Mobiel Depot in Oud Loosdrecht op Oud Loosdrechtsedijk 108.( www.militair-mobiel-depot.nl )
Dit museum is opgericht door Jan Stuivenberg uit respect en als eerbetoon aan de bevrijders tijdens de Wereldoorlog II (1945).
In de jaren 70 haalde Jan zijn race licentie bij Rob Slotenmaker en heeft aan diverse races meegedaan. Bovendien is hij ook verzamellaar van snelle auto’s waaronder diverse Bugatti’s. Jan is ook oprichter van het Femke Foundation.
De middag begon met een lezing van Jan Stuivenberg over zijn museum en zijn autohobby. Hij wist dit met enthousiasme te brengen en vertelde vele verhalen over het depot, de racerij en zijn autohobby.
Na de lezing verwelkomde onze voorzitter de heer Wim Donkervoort de aanwezige leden. Allereerst kregen onze jubilarissen de nodige aandacht en speldjes voor hun respectievelijke 25 jarig of 40 jarig jubileum.
Na een overzicht van de huidige situatie van onze afdeling en de daarbij behorende toekomstvisie nodigde Wim Donkervoort ons uit om het museum te bezichtigen.
Na de bezichtiging kregen we een heerlijke broodmaaltijd en om ongeveer 6 uur gingen de meeste leden tevreden naar huis.
Al met al toch weer een mooie dag met veel auto wetenswaardigheden en nog een kijkje in het verleden.
Voor een foto impressie klik op bijgaande link. https://photos.app.goo.gl/qoiftJzszZutttZM6

Nieuwjaarsreceptie ATC 't Sticht op 11 januari 2020