NL Friesland
Lezing | 01 januari 2021

Nieuwsbrief ATC Friesland zomer 2021

Beste Fryske ATC leden,
Na een koud en nat voorjaar is het eindelijk zomer geworden. We hebben al van een aantal mooie dagen kunnen genieten en we hopen op meer.
Het lijkt er op dat we de gevolgen van het coronavirus onder de knie beginnen te krijgen, het massaal vaccineren en het mooie weer hebben gezorgd voor een spectaculaire daling van het aantal besmettingen en ziekenhuis opnames.
We durven als bestuur van onze ATC afdeling ook weer met meer vertrouwen in de toekomst te kijken.
We hebben besloten om op 14 september a.s. een Algemene ledenvergadering te houden waarbij we elkaar voor het eerst sinds lange tijd weer fysiek kunnen ontmoeten.
De plaatst van samenkomst wordt: Restaurant Hof van de Koning in Oranjewoud.
Ook is het de bedoeling dat we op 7 oktober a.s. een bezoek brengen aan het NSU museum in Haskerdijken. Dit bezoek is vanwege het cornavirus al een aantal malen uitgesteld.
We zijn van mening dat een belangrijke toegevoegde waarde van de ATC zit, in het elkaar ontmoeten en daar willen we na de zomer weer mee beginnen.
Mocht u tijdens de vakantieperiode een museum willen bezoeken (liefst, maar niet verplicht, auto technisch gerelateerd) het aanbod dat de vereniging ATC Friesland daaraan mee betaald is tot 1 september a.s. nog steeds van kracht. De voorwaarden hiervoor zijn eerder toegestuurd.
Het bestuur van ATC Friesland wenst jullie allemaal een goede zomer met veel zomerse dagen toe.

Nieuwsbrief ATC Friesland zomer 2021