NL Deventer-Zutphen
Excursie | 26 oktober 2018

reis naar VOLVO en LMB racing ( België)

De ATC verenigingen ‘t Sticht , Arnhem-Nijmegen, Deventer-Zutphen en Apeldoorn, organiseren voor hun leden op 26 en 27 oktober, een 2 daagse busreis naar België , waar de VOLVO fabriek in Gent wordt bezocht en de de dag daarna LMR racing in Wommelgem. Uiteraard met het nodige eten en drinken er tussendoor.
De aanmelding voor deze reis wordt gedaan via een intake formulier < klik hier >
Let op: deze link werkt op de ATC app niet, ga svp even naar de atc website www.atc-dz.nl
Wie het eerst komt , wie het eerst maalt.
De reis is bedoeld voor leden met hun introducé van één van de 4 deelnemende verenigingen.
lees meer op de pagina’s van de deelnemende 4 ATC verenigingen!

reis naar VOLVO en LMB racing ( België)