NL Utrecht
Lezing | 01 januari 2021

Rocar Tech lezing en jaarvergadering op 11 februari 2014

Op 11 februari 2014 werd bij ons de jaarvergadering gehouden.
Het ledenbestand van onze afdeling vertoont een stabiele situatie en ook het bezoekersaantal van de lezingen is behoorlijk.
We hebben nog steeds goede lezingen en excursies en voor het lopende jaar weer goede vooruitzichten.
De heer H. Donkervoort bedankte het bestuur voor hun goede inzet.
Na de jaarvergadering werd er een lezing gehouden door de heer J. Roozeboom eigenaar van de fa. Rocar Tech ( www.rocartech.nl ).
De fa. Rocar Tech legt zich toe op een volledige garageuitrusting.
De heer Roozeboom gaf een uitleg over diagnoseapparatuur en wat daar allemaal bij komt kijken. Vooral kwam naar voren dat uitleesapparatuur uiteraard wel nodig is, maar dat een goede technische kennis van het autovak toch onmisbaar is.
Na de pauze demonstreede de heer Roozeboom en de heer G. Geerdink de diagnoseapparatuur in de praktijk.
De fa. Rocar Tech levert Brainbee-apparatuur, Autel diagnosetesters, hefbruggen bandenwisselaars, remmenbanken en aircoapparatuur.
Bovendien geven zij op dit gebied diverse cursussen.
De heer Roozeboom heeft deze lezing ook gegeven voor de afdeling West-Brabant en hiervan kunt u een uitgebreid verslag lezen in AMT van januari 2014 blz. 60.
Voor foto repotage zie : https://plus.google.com/photos/101746376705875897231/albums/598216249988…

Rocar Tech lezing en jaarvergadering op 11 februari 2014