NL Utrecht
Lezing | 14 februari 2023

RDW presentatie en jaarvergadering

Beste ATC leden,

ATC afdeling Utrecht organiseert op dinsdag 14 februari 2023, in nauwe samenwerking met de RDW, een APK gerelateerde voorlichtingsavond.

Het belooft een zeer interessante avond te worden, onmisbaar voor APK-keurmeesters en allen die bij de APK betrokken zijn, zoals de APK-erkenninghouders. Voor deze presentatie ontvangen de leden van de ATC-afdeling Utrecht een uitnodiging, maar ook introducé(e)s zijn vanzelfsprekend weer van harte welkom.

Voorafgaand aan de RDW presentatie houden wij van 19.30 tot 20.00 uur de jaarvergadering van onze afdeling ATC Utrecht.

De onderwerpen van de RDW presentatie zijn:

• Deeltjesteller
  • APK wijzigingen 2023
  • APK cijfers
  • Mobility package (Europese regelgeving voor de Transportsector)

Introducé(e)s zijn vanzelfsprekend van harte welkom.

Historie alleen zichtbaar voor leden.

Login om de historie te bekijken.

Inloggen