NL Utrecht
Lezing | 01 januari 2021

TSL smeermiddelen voor optimaal onderhoud. 14 maart 2017

Op 14 maart 2017 gaf de heer Remco Lablans van Handelsonderneming La Re een lezing over TSL smeermiddelen.
TSL smeermiddelen zijn gebaseerd op een formule van additieven in minerale oliën die frictie van draaiende metalen sterk reduceert zonder de originele olie aan te tasten. Remco toonde dit aan door middel van testen, waarbij een kogel eerst belast werd met de standaard olie en daarna met die olie en een toevoeging van TSL. Hierbij kwam duidelijk naar voren dat TSL een grote verbetering gaf.
Met verschillende ander testen kwam steeds naar voren dat TSL een verbetering gaf.
Hij wist hier verschillende leden zodanig te overtuigen dat na afloop van de lezing toch informatie werd ingewonnen en of een aankoop werd gedaan.
Voor informatie zie ook www.lare.nl
Voor een kleine impressie zie fotoreportege door op bijgaande link te klikken: https://goo.gl/photos/qLDkbnSSEXfaMQgs5

TSL smeermiddelen voor optimaal onderhoud. 14 maart 2017