NL Deventer-Zutphen
Bedrijfsbezoek | 13 december 2022

uitdeuken zonder spuiten!

Dinsdagavond 13 december laat Joop van der Sanden  (Mede-eigenaar van ) ons zien waarom uitdeuken zonder spuiten hét antwoord is voor reparatie van vervormingen zonder lakschade!

Joop heeft vele jaren ervaring opgedaan in de  schadebranche, via Care Schade service, daarna ABS Boekhorst en is nu actief bij Car Solutions International én Hail Damage Solutions.
Hij kan ons veel vertellen over de ontwikkelingen in de schadelast en de wijzigingen c.q. reparatiewijze afhankelijkheid van de autoconstructie.

Het simpele voorbeeld “hagel”, levert bij veel auto’s schade op en afhankelijk van het soort beplating ook een voorkeursreparatiemethode

Joop van der Sanden: ” Wij houden ons sinds 2015 hoofdzakelijk bezig met het calculeren en repareren van hagelschades in samenwerking met verzekeraars, schade herstel- en dealerbedrijven in West Europa. Maar we waren ook al in Australië onderweg om een lokaal collega bedrijf 3 maanden te ondersteunen met een zware hagelstorm in Sydney in 2019″

H.P.M. biedt een keur van diensten aan, zoals het inrichten en bemannen van tijdelijke hagelcentra en het afwikkelen van hagelschades van A t/m Z in opdracht van schadeherstel-, dealerbedrijven en verzekeringsmaatschappijen.   Joop: “Ons doel is een stabiele partner te zijn voor schadeherstel- en dealerbedrijven in Nederland en het buitenland d.m.v. het leveren van een goede kwaliteit, met een gezonde korting voor de opdrachtgever en een eerlijke vergoeding voor onze trouwe subondernemers.”

Programma dinsdag 13 december:

deel 1:

• Ontvangst met koffie en wat lekkers  bij  Grand Cafe Bistro-rant ‘t Langenbaergh,
    Deventerweg 1 7245 AW Laren (Gld)
  • 1e deel lezing – theoriedeel  door Joop van der Sanden
  • vragen beantwoorden.

deel 2:

• we gaan even de straat oversteken naar het bedrijf van  Marcel Hut en zien daar de theorie in de praktijk!
  • zie de foto’s voor hoe de voertuigen soms aangeboden worden..

Voor de schade- mannen ( en vrouwen) een avond om niet te missen.

Maar dat geldt voor iedereen die alles wil weten over dit  (op het oog)  wonderbaarlijke reparatiemiddel.

Graag tot de 13e december. En…..introducé’s zijn van harte welkom!

wat foto’s

Een opslag: ( Als daar hagelschade gaat optreden is het natuurlijk echt een grote schade…)

Onderstaande methode  wordt uiteraard ook uiteen gezet:

Historie alleen zichtbaar voor leden.

Login om de historie te bekijken.

Inloggen