NL Zwolle
Lezing | 30 maart 2023

Waarom” we toch een ketting distributie vervangen?!

Deze lezing gaat over ketting distributie en wordt verzorgd door Reinier Feith van Febi- Bildstein

Vaak hoor je de opmerking van , “de distributie is met een ketting “met andere woorden daar heb je geen omkijken naar. Maar vanavond gaan we er met een soort van training toch een hele studie van maken.

Reinier heeft voor ons een Exclusief trainingsaanbod beschikbaar van febi en Blue Print .

✓ Gerichte overdracht van technische kennis en inzichten
✓ Duidelijke uitleg over samenstellingen en producten
✓ Tips & Tricks voor het oplossen van storingen en het verhelpen van fouten
✓ Aanvullende opleiding voor mensen die aan het begin van hun carrière staan
✓ Directe uitwisseling met ons team van technische adviseurs
✓ Direct toepasbaar en voor alle niveaus
✓ Lage deelnamekosten

En zoals we van een ATC avond gewend zijn zal er deze avond voldoende feedback zijn van uit de zaal. Al met al weer een technisch zeer interessante avond die je niet wilt missen!!

Reinier heeft ons weer veel informatie gedeeld .

Reinier heeft ons met veel informatie en materiaal duidelijk gemaakt waar het bij de distributie reparatie goed (mis) kan gaan!

Er een mooie interactie van de leden en goede voorbeelden was het weer een avond waarmee we weer met een voldoende kennis op huis aan gaan.  Voorbeelden  en inzichten die we weer in de praktijk kunnen gebruiken.

Reinier bedankt voor deze mooie avond.