NL West-Brabant
Lezing | 01 januari 2021

“ Wings over Woensdrecht”

Dit museum heeft een collectie van Stichting erfgoed Woensdrecht – Aviolanda – Fokker
Elmo en Luchtmacht.
We worden ontvangen op dinsdag 11 juni a.s. v.a. 19.30 uur in Rest. “de Blauwe Pauw”, Onze Lieve Vrouwe Ter Duinenlaan 199, 4641 RM Ossendrecht.
Na een kop koffie gaan we onder begeleiding een bezoek aan het museum brengen, waarbij uitleg over het museum wordt gegeven.
De inrichting is zo gekozen dat de bezoeker op aansprekende wijze inzicht krijgt in de verschillende facetten van de luchtvaart zoals die door de tijd vorm hebben gekregen rondom het vliegveld Woensdrecht.
Woensdrecht is al 70 jaar een begrip in de vliegtuigwereld o.a. door Aviolanda – Fokker
en de Luchtmacht.
Graag weten wij of u en uw partner op deze avond aanwezig zijn. Graag bellen met
076-5216332 of 06-53918149 voor 5 juni a.s.
Meer informatie kunt u vinden op www.wings-over-woensdrecht.nl
Graag tot ziens op 11 juni in Woensdrecht.
Met vriendelijke groeten,
Koos Smulders secretaris
Kees Denissen 2e secr/la.

“ Wings over Woensdrecht”