21 januari 2022

NTK introduceert serie EGR-kleppen voor vervangingsmarkt

De vraag naar EGR kleppen is al jaren groot en zal nog verder groeien. NGK gaat daarom de komende drie jaren een breed scala EGR kleppen van het merk NTK introduceren.

NGK NTK, hoe zit het ook alweer? NGK is het merk van ‘Spark Plugs’ (de bougies en gloeibougies) en NTK doet ‘Vehicle Electronics’ (de lambdasondes en EGR-kleppen). Beide merken behoren tot hetzelfde bedrijf, waar NGK Spark Plugs de baas is. Het maken en verkopen van EGR-kleppen is dus een zaak voor NTK, die de komende drie jaren een brede serie EGR-kleppen voor de vervangingsmarkt gaat introduceren.

Drie soorten kleppen