16 september 2021

Ook Orange Equipment komt met CPC deeltjesteller

Autobedrijven die zich oriënteren op een deeltjesteller krijgen steeds meer keuze. Ook Orange Equipment biedt vanaf nu zo’n apparaat aan. Over de fabrikant van deze machine wordt weinig geheimzinnig gedaan, een sticker op de behuizing vermeldt trots ‘powered by Mahle’.

Een bekende naam op een bekend apparaat, zij het in een iets ander jasje. Het onderscheid zit hem volgens Orange dan ook niet in het product.

Het bedrijf wil zich onderscheiden van andere aanbieders door een full service-concept aan te bieden. De CPC500 is dus niet alleen te koop (€ 4.650,-), maar ook te leasen voor € 95,- per maand.