29 december 2022

Opgelost op AMT Garageforum: Fiat 500 met startproblemen door relais of foutieve montage

Op het AMT Garageforum is het niet louter diepgravend technisch onderzoek, diagnosestellen en schema’s lezen wat de klok slaat. Dat blijkt wel uit het topic van AutoserviceJustMi. Hij heeft namelijk een leuke Fiat 500 voor zijn verloofde geregeld. Uiteraard geen nieuwe, maar eentje waar hij zelf nog wat liefde en vakmanschap in kan stoppen. Het is een 1.2 Pop uit 2010 met al 282.000 kilometers op de teller.

JustMi heeft de distributieriem vervangen, het interieur vernieuwd – de oude stoelen hadden brandplekken van sigaretten -, een nieuwe uitlaat gemonteerd en als kers op de taart een nieuwe radio ingebouwd.