18 juni 2021

Opleider GMTO verlaat Broek op Langedijk

GMTO is letterlijk uit haar jasje gegroeid, tijd voor een nieuw pand. Vanaf 1 september verhuist de opleider en technisch ondersteuner naar een nieuw, modern en groter onderkomen in Heerhugowaard.

Het nieuwe pand is toekomstbestendig. Meer kantoor-, helpdesk- en trainingsruimte én een grote, aparte diagnosewerkplaats. Arjen Woudstra van GMTO licht toe:

We hebben met GMTO een mooie groei doorgemaakt, waardoor ons huidige pand in Broek op Langedijk te klein werd. Door corona en het thuiswerken hebben we het nog even vol kunnen houden, maar nu is een nieuw hoofdkantoor met ruimte voor de toekomst echt nodig.”

Passie voor