03 januari 2023

Waarom mag je Auto Prof niet missen?

Auto Prof, staat voor de deur. Wat heeft de grootste onafhankelijke automotive vakbeurs van Nederland je te bieden? En: Waarom mag je een bezoek aan de Evenementenhal in Gorinchem tussen 31 januari en 2 februari niet overslaan? AMT zoekt het uit.

Eerste belangrijke vraag: Welke exposanten tref je op Auto Prof? De organisatie begint aan een opsomming: “Snap-On Tools, Smeets Solutions, Serenco Nederland, Fuchs Service Equipment, Hofland Automaterialen, Motor-Parts, Hella Gutmann, OOMT, Eurol, AA-Equipment en JN Testapparatuur…” Oké oké, dat zijn namen die garant staan voor nieuwe producten, concepten en diensten.