22 december 2021

AMT Eindejaarsquiz: Test je AMT-kennis en win een Porsche 911 boxermotor!

We zijn alweer toe aan de laatste AMT van 2021. Tijd voor de inmiddels traditie geworden eindejaarsquiz. Wat heb je onthouden van alle artikelen die we je het afgelopen jaar hebben voorgeschoteld?

De tijd vliegt en er zit weer een mooi AMT-jaar op. We schreven weer honderden artikelen. Van technische verhalen over hybride en EV-techniek, Stap voor Staps en Diagnosetips uit de praktijk tot APK-vragen, bijzondere Ogen voor Techniek en achtergrondreportages.

AMT Eindejaarsquiz

Tijd voor de eindejaarsquiz met vragen uit AMT-artikelen van 2021. De vragen zijn niet makkelijk, maar de beloning is er dan ook naar: de winnaar verblijden