21 december 2022

ATC in 2023!

2022
Net zoals zoveel verenigingen heeft ook de ATC te maken met verlies aan leden. Nog steeds heeft de ATC een zeer respectabel aantal leden, maar voor een belangrijk deel leden die al wat ouder zijn.   Leden die overigens zeer tevreden blijken te zijn over wat de ATC hen allemaal biedt, de lezingen met boeiende sprekers, het kijken in de keuken bij de bedrijfsbezoeken en de gezelligheid met de collega bezoekers.

Om een nieuw en jonger ATC publiek aan te spreken is in 2020 besloten om de ATC  een sprong in de tijd te laten maken om beter aan te sluiten bij de nieuwe behoeften in de mobiliteitssector.  Eind  2021 hebben we de nieuwe website www.verenigingatc.com  het levenslicht laten zien , met veel verdiepende   berichten (alleen voor leden) en mooie “terugblikken” op de reeds  gehouden “events” ( lezingen / bedrijfsbezoeken/ etc)

Modern gestyled en vooral makkelijk om artikelen te vinden en de agenda van alle ATC afdelingen te bekijken!
(eenvoudig als pagina op je smartphone in te stellen klik hier voor de uitleg )

Livestreams:
Tijdens de coronaperiode is – samen met AMT – de ATC-AMT livestream ontwikkeld tot een hoogstaand evenement waar vaak meer dan duizend maal  de “kijk-link” is aangeklikt. Een score waar de meeste webinars jaloers op kunnen zijn!   Tot soms wel meer dan 300 deelnemers gelijktijdig op de uitzendavond.  ATC is hierbij de organisator en de lezingregelaar, AMT is de leverancier van de studio en geeft advies of het onderwerp de moeite waard is om in AMT een artikel aan te wijden.Daarnaast worden de vragen door AMT en ATC beoordeeld alvorens deze door te geven aan de lezinggever.  ATC en AMT werken hierbij als een hecht team. We zien dat juist de jongere technici deze livestreams zeer waarderen!

Dit heeft er toe geleid dat we de livestream, ook zonder coronamaatregelen, blijven aanbieden en gebruiken, mede  om de jongere technicus ATC “minded” te maken.

2023 en de tarieven….
We weten dat de huidige wereld behoorlijk is veranderd en daardoor duurder is geworden en dat veel huishoudens daar serieuze problemen mee hebben.  We hebben om deze reden behoorlijk onderhandeld , met resultaat!   Daar waar bijna alle bladen en abonnementen vaak met (veel) meer dan 10% zijn gestegen, hebben wij voor onze leden de verhoging op een nette 1,5 % weten te houden.
Kijk hier voor alle 2023 tarieven op onze tarievenpagina

Let wel: bij een regulier ATC lidmaatschap  is dat inclusief het in prijs veel sterker gestegen maandblad AMT.

2023 en ledenwerving…
Onze PR activiteiten zullen in 2023 ook de  vervolgopleidingen omvatten, de docenten van opleiding centra  als bv de ROC’s, maar ook de lokale autobedrijven. Hier zullen we met het (nieuwe) ATC bedrijfslidmaatschap de mogelijkheid bieden om personeel  gebruik te laten maken van de ATC én AMT mogelijkheden
Daarnaast bieden de afdelingen, in Nederland en België,  10 tot 11 keer per jaar een activiteit voor de leden aan, van lezing, bedrijfsbezoek, excursie, tot livestreams voor alle afdelingen.

Dus…..
De ATC is dus ook in 2023 actief voor haar leden en gaat ervan uit, dat we eind 2023 terug kunnen blikken op een succesvol  jaar !

Dat wensen we al onze leden uiteraard ook toe!