11 februari 2022

ATC op je smartphone

Wil je bijblijven met de evenementen die we als ATC organiseren?  Zet dan een snelkoppeling van de agendapagina op je smartphone!

De reeds bestaande ATC App, die te downloaden was in de Google en Apple appstore, is inmiddels ingehaald door de mobiele versie van de hagelnieuwe  ATC website.

Wij bevelen daarom van harte aan om deze oudere app te verwijderen en een nieuwe snelkoppeling te plaatsen van de ATC agenda pagina (evenementen) op je smartphone.  Onder ledenservice staat aangegeven hoe je dat doet.

Wil je andere onderwerpen bekijken op je tablet of smartphone, gebruik dan het streepjes menu voor de navigatie.  En… als je ook de inlog vastlegt binnen je browser kun je ook de artikelen alleen voor leden lezen!