07 oktober 2021

Autobedrijf Tjeerdsma wint ACtronics-prijs

Autobedrijf Tjeerdsma is winnaar van de ACtronics Service Point Award 2021. Het autobedrijf uit Nieuw-Weerdinge won de kennistest en publieksronde.

De ACtronics Service Point Award bestaat uit twee rondes. De eerste ronde is een kennistest, waarin de kennis van auto-elektronica en het stellen van een diagnose op de proef wordt gesteld.

Met slechts één foutje had Autobedrijf Tjeerdsma in deze ronde de hoogste score. De tien beste bedrijven gingen vervolgens door naar de finale.

De tweede ronde draait om de loyaliteit van de klantenkring, waarbij klanten op hun bedrijf kunnen stemmen. Met 2,5 procent meer stemmen dan de nummer twee