07 oktober 2021

Innovam start opleiding Frontoffice Schadeherstel

Schadeherstelbedrijven hebben behoefte aan nieuw vakmanschap. Innovam start daarom een opleiding Frontoffice Professional Schadeherstel voor frontoffice medewerkers.

Volgens Innovam is er bij schadeherstelbedrijven behoefte aan nieuw vakmanschap voor het herstel van steeds complexer wordende auto’s. In het nieuwe trainingsaanbod voor de schadeherstelbranche start Innovam daarom de opleiding Frontoffice Professional Schadeherstel.

Frontoffice-medewerkers zijn de tussenpersonen tussen de klant en de collega’s in de werkplaats. Zij moeten op de hoogte zijn van de laatste stand van de techniek in moderne auto’s, zodat ze goede herstelplannen kunnen maken.

Inhoud opleiding

Tijdens de opleiding Frontoffice Professionals wordt uitgebreid aandacht besteed aan het opstellen van