10 mei 2021

Automechanika 2021, een beetje fysiek en vooral digitaal

Volgend jaar doen ze het weer als vanouds, maar dit jaar zal Automechanika Frankfurt er anders uitzien. Het wordt deels fysiek en deels digitaal.

Van 14 tot 16 september 2021 komt Automechanika met een compacte fysieke tentoonstelling in Frankfurt. De nadruk zal dit jaar liggen op het eenmalige ‘Digital Plus’-formaat. Als gevolg van corona zal Automechanika geen volledige internationale handelsbeurs volgens het oude recept kunnen organiseren.

Er zijn immers nog steeds beperkingen om vrij naar Frankfurt te reizen, maar vanuit de automobielindustrie is er wel behoefte aan een platform om zaken te doen.

Toch nog fysiek