27 februari 2023

Autoprof Quiz

De winnaars en de antwoorden:

Op de autoprof hebben we heel wat personen zien kijken bij onze quiz onderdelen en de hersens horen kraken welk onderdeel dat zou zijn en bij welk merk zou horen.

Het waren 12 verschillende onderdelen, 11 van een auto en 1 van een motorfiets.

Heel wat hebben hun oplossing opgestuurd , waaruit – aan het einde van elke beursdag-  een winnaar werd gehaald.

Maximaal waren 24 punten te scoren

op de 1e beursdag was de winnaar  J. Vrencken met alle 12 benamingen goed + 7 merken juist = 19 punten

op de 2e beursdag was de winnaar R. Jacobs met  alle 12 benamingen goed + 6 merken  juist   = 18 punten

op de 3e  beursdag was de winnaar C. Niels met alle 12 benamingen goed  +  6 merken goed  = 18 punten

Al deze winnaars zijn beloond met een gratis jaar ATC online lidmaatschap ter waarde van  123,50 euro.

Zij zijn ingeschreven bij de ATC afdeling van hun woonplaats en krijgen met dit abonnement de mogelijkheid om aan alle evenementen van de ATC deel te nemen en hebben  toegang op de websites van zowel de ATC  (verenigingatc.com) alsook de website van AMT ( amt.nl) om daar alle verdiepingen te kunnen lezen!

Deelnemers , hartelijk dank voor jullie inspanningen en pogingen om alle info te achterhalen en natuurlijk een proficiat voor de 3 winnaars!

Nieuwsgierig naar de juiste antwoorden? < klik hier om de .pdf te openen >