28 oktober 2021

AVL-deeltjesteller slaagt voor NMi-examen

De vlag kan uit bij Stokvis Equipment! Hun AVL-deeltjesteller heeft het NMi-goedkeuringstempel. Behalve voor Stokvis is dat goed nieuws voor het autobedrijf. Want voor je het weet is het 1 juli 2022. Vanaf dat moment is de deeltjesteller verplicht bij de APK van diesels met af-fabriek roetfilter. En hoe meer keus hoe beter. Wat onderscheidt de AVL Counter van de concurrentie?

Om met die laatste vraag te beginnen. AVL DiTest is een gerenommeerde fabrikant van emissieapparatuur. Hun apparaten kom je ook tegen op de ontwikkelingsafdelingen van autofabrikanten en toeleveranciers.

Of dat deze deeltjesteller beter maakt dan de concurrentie durft verkoper