27 oktober 2021

Stap voor stap: uitlijn- en profielmeting met Hunter Quick Check Diagnose

Een probleem met de uitlijning uit zich doorgaans in scheve bandenslijtage. Dan is het leed echter al geschied. Controleren was altijd arbeidsintensief en werd daarom zelden gedaan. Hunter heeft nu echter een Quick Check Diagnose-controlebank, waar de auto alleen maar tussendoor hoeft te rijden.

32 lasers en 4 camera’s controleren en fotograferen het voertuig, het kenteken wordt direct gedigitaliseerd en de resultaten worden in de systeem-cloud van Hunternet gezet. De camera’s maken bovendien een bodyscan mogelijk om de auto op schade te controleren, wat extra werk kan opleveren.

Bandenprofielmeetbank

[intermezzo:1]

Eventueel kan de controlebank worden uitgebreid met een separate