04 november 2021

Binnenkijken in de werkplaats van… Vakgarage De Pitstop

Lpg-inbouw, ADAS-kalibratie, ruitschadeherstel, diagnose, deelrevisie, bandenservice, onderhoud en reparatie: Vakgarage De Pitstop is van alle markten thuis. Het onafhankelijke autobedrijf bestaat sinds 1998 en verhuisde in 2014 naar een nieuwe locatie in Apeldoorn-Noord.

Of het nu gaat om APK-laswerk aan een Nissan Micra, een distributiekettingwissel voor een Maserati Quattroporte, lpg-diagnose aan een Ford F-150 of ruitreparatie aan een Mazda-youngtimer, voor Michiel Dijkhof en zijn team van autotechnici is geen uitdaging te groot of te klein.

Beter een goede buur…