04 november 2021

Vakinhoudelijke EV-trainingen van Bosch

Bosch start vakinhoudelijke EV-trainingen voor Bosch Car Service en AutoCrew in Nederland. Dat zijn trainingen over fiscaliteit, belastingen, laadinfrastructuur en mobiliteit van de toekomst.

Bosch biedt de AutoCrew‑ en Bosch Car Service‑leden in Nederland diverse technische EV‑trainingen. Al bijna zevenhonderd monteurs hebben de training ‘Veilig werken aan e‑voertuigen’ gevolgd.

Eigenaars van elektrische auto’s komen bij AutoCrew‑ en Bosch Car Service‑autobedrijven met vragen over nieuwe technologie. Om het aanbod compleet te maken is het ook mogelijk om vakinhoudelijke trainingen te volgen.

Wat is vakinhoudelijk?

Vakinhoudelijke trainingen staan los van de technische trainingen en bevatten alle benodigde informatie voor de medewerkers om