05 januari 2023

Brandstofverbruiksscan, deeltjestest, EV’s, verlichting, remmen…, RDW geeft antwoord op jouw APK-vragen!

De autotechniek ontwikkelt zich in razend tempo, de APK ook. Dat maakt bijblijven lastig. Voor je de ins-en-outs van de deeltjestest kent, komen de spelingsdetector (APK 1) en uitlezen van het brandstofverbruik er alweer aan. En de controle van eCall, en…. Op Autoprof (31 januari t/m 2 februari) maken RDW en AMT een tour langs recente en toekomstige wijzigingen. En we geven antwoord op jouw APK-vragen. Welke? Laat maar weten!

“Eh…, vragen over de APK… die heb ik regelmatig. Maar juist nu schieten ze me net even niet te binnen.” Heel herkenbaar. Dus maakten wij alvast een lijstje van 10