19 juli 2021

Caroline van Nieuwenhoven: “We halen de toekomst naar ons toe”

Autobedrijf van Nieuwenhoven maakt duidelijke keuzes voor de toekomst. De voormalig merkdealer is aangesloten bij Vakgarage en richtte in 2012 een eigen centrum voor elektrische mobiliteit op. Met de keuze voor strategisch personeelsbeleid maken Caroline en haar broer Bart ook het team klaar voor de wereld van morgen.

Hoe kijken jullie naar de toekomst? Welke ontwikkelingen zien jullie en wat betekent dat voor het bedrijf en de medewerkers?

“Onze toekomstvisie is heel eenvoudig. We wachten niet af wat de toekomst brengt, we halen de toekomst naar ons toe. Dat is de enige manier om zelf de regie in handen