19 december 2022

De laatste periodewinnaars! Ben jij er één van?

De online kennistest is gesloten! De achtste week zit erop. Dit betekent dat de halvefinalisten besloten zijn. Voordat we de halvefinalisten bekend maken moeten we eerst te weten komen wie de besten van deze laatste twee weken waren.

Autotechnicus van het Jaar

De laatste periodewinnaar voor de titel Autotechnicus van het jaar is Patrick Logtenberg, werkzaam bij Goritzlehner. Hij heeft 9 vragen goed beantwoord in 298 seconden. Is dit genoeg voor de halvefinaleplek?

Studenten opnieuw indrukwekkend

Vorige periode zagen we indrukwekkende prestaties van Jip Schaddelee en Gert Brouwer. Ook nu scoren studenten opvallend goed. Nick Brokken (Summa Automotive) heeft