12 oktober 2021

Deel je ervaring met Pass-thru en scoor fabriekstoegang voor een merk naar keuze!

Het lijntje met de fabrikant, een onmisbaar stukje digitaal gereedschap voor het ‘sleutelen’ aan moderne voertuigen. Werk jij al met Pass-thru? Deel je ervaring met AMT en scoor een fabrieksaccount naar keuze!

Fabrikanten zijn verplicht technische informatie en software beschikbaar te stellen aan het universeel autobedrijf. Pass-thru stelt je onder andere in staat om het Digitaal Serviceboekje in te vullen, een software-update uit te voeren of een component in te leren. Belangrijk dus om met Pass-thru te werken of je er op z’n minst in te gaan verdiepen.

Niet makkelijk

Maar fabrikanten maken het de universeel niet makkelijk. Het