NL West-Brabant

Vacature bestuursleden

Breda, 12-10-2021

Vereniging ATC Mobiliteit & Techniek, afdeling West Brabant
Onze vereniging is op zoek naar nieuwe bestuursleden. De belangrijkste taak van het bestuur is te zorgen dat de vereniging goed functioneert. Het huidige bestuur bestaat uit 6 personen, waarvan drie aftredend.
Iedere maand verzorgen de twintig ATC-afdelingen in Nederland en België lezingen met uitlopende onderwerpen. Alle 4000 leden van de ATC kunnen die gratis bijwonen. En ze ontvangen het vakblad Auto Motor Techniek (AMT). Verder organiseert de ATC landelijke evenementen en vertegenwoordigt de vereniging de APK-keurmeesters in verschillende officiële overlegorganen.
Vacatures zijn :