18 mei 2021

Deel je gereedschapservaring – en win een Smoke Pro rookmachine t.w.v. € 899,-!

Je gereedschap is letterlijk en figuurlijk een kostbaar bezit. Zonder tools kan je niet sleutelen en de aanschaf is een flinke investering. Hoe belangrijk is jouw gereedschap? Deel je ervaringen met AMT!

Niets mooiers dan een goed gevulde gereedschapskar met een blinkend arsenaal aan tools. De aanschaf van goed hand- en speciaalgereedschap kost heel wat. Daar ben je zuinig op toch? Net als een auto moet ook je gereedschap onderhouden worden. Dan gaat het langer mee. Hoe doe jij dat?

En hoe hou je je gereedschap compleet? Ruim je elke dag of na iedere klus al je gereedschap weer