07 mei 2021

Diagnose met de Scope | Afl. 2 | Hoe sluit je de scope aan?

In aflevering 2 van videoserie 'Diagnose met de Scope': hoe sluit je een scope aan? We behandelen diverse methoden en sluiten hem aan op basis van het schema. In deze video zie je het stap voor stap.

De scope heeft zich ontwikkeld tot een belangrijke diagnosetool. Een veelzijdige hulp bij lastige storingen, die zijn waarde regelmatig bewijst. In deze videoserie laten we zien hoe je hem in de praktijk kunt gebruiken.

In aflevering 2 legt Thijs van Grinsven uit hoe je de scope aansluit. Hij laat diverse manieren zien waarop je dit kunt doen. Je leert hoe je je eigen