10 juni 2021

Diagnose met de Scope | Afl. 3 | De scope instellen

In de derde aflevering van videoserie 'Diagnose met de Scope': hoe stel je de scope juist in?  In deze video leer je over het assenstelsel, divisies en de trigger en zie je voorbeelden van instellingen voor diverse sensoren.

De scope heeft zich ontwikkeld tot een belangrijke diagnosetool. Een veelzijdige hulp bij lastige storingen, die zijn waarde regelmatig bewijst. In deze videoserie laten we zien hoe je hem in de praktijk kunt gebruiken.

In aflevering 3 legt Thijs van Grinsven uit hoe je ervoor zorgt dat de juiste meetwaarden in beeld verschijnen. Je leert de goede instellingen te doen om het