NL 's-Gravenhage
Bedrijfsbezoek | 13 december 2022

Bedrijfsbezoek aan aanpassingenbedrijf Bierman B.V.

Uitnodiging Bedrijfsbezoek Bierman – 13 dec. 2022

ATC leden van de afdeling ‘s Gravenhage, doen een het Bedrijfsbezoek aan het Aanpassingebedrijf Bierman B.V. te Nieuw-Vennep. Voor dit bezoek is het noodzakelijk vooraf een indicatie te hebben van het aantal deelnemers en is er een maximum aantal bezoekers.

Derhalve graag uiterlijk 8 december via het aanmeldingsformulier te berichten dat u aan dit technisch zeker interessante bezoek wilt deelnemen.

Leden van van de afdeling ‘s-Gravenhage zijn voor dit bezoek via e-mail uitgenodigd.

Namens het Bestuur, Arjan van Doorn Secretaris afdeling ‘s-Gravenhage.

Verslag.

Geachte ATC Leden van de afd. ‘s Gravenhage,

Bijgaand, ter informatie, het verslag van het zeer interessante Bedrijfsbezoek aan

aanpassingsbedrijf Bierman B.V. te Nieuw-Vennep op 13 december j.l.

Voor diegenen die helaas niet aanwezig konden zijn is de bedrijfshistorie van de

Bierman Groep op youtube te vinden : https://youtu.be/Kospi3UtKvc

Het bestuur van de ATC ‘s afd. Gravenhage wenst u prettige Kerstdagen en

een voorspoedig 2023.