NL West-Brabant
Lezing | 12 oktober 2021

Ev- Modelauto

De lezing op 12 oktober zal verzorgd worden door Dekkers Technische Trainingen.Dekkers Technische Trainingen heeft een ev-Modelauto ontwikkeld die veilig kan worden ingezet in het hedendaagse autotechnische onderwijs. Aanpasbaar voor ieder niveau.

De auto heeft een computer die verbonden is met wifi en die geladen kan worden met diverse soorten lesstof op het niveau waarvoor de auto wordt ingezet.

De auto heeft alle componenten die normaal in een ev- voertuig aanwezig zijn.

1. Demo van een ev-Modelauto speciaal ontwikkeld voor onderwijs op school of bedrijf.
  2. Het autotechnische onderwijs in relatie tot ontwikkelingen in elektrisch rijden
  3. Onderwijs in relatie tot NEN 9140.
  4. Ontwikkelingen in garagebedrijven m.b.t. elektrificatie.
    APK en veiligheid. Demo Safety Plug
  5. Wat ter tafel komt.

Historie alleen zichtbaar voor leden.

Login om de historie te bekijken.

Inloggen