NL Deventer-Zutphen
Lezing | 14 februari 2023

Ledenvergadering en entertainment!

Onze jaarlijkse Algemene Ledenvergadering.

We blikken terug op 2022, wat was goed, wat kan er beter en hoe gaan we 2023 invullen?

Ontvangst uiteraard met koffie en wat lekkers.
Na de vaste onderwerpen , waaronder de verslaglegging van vorig jaar, de financiële situatie en met elkaar spreken over mogelijke ideeën  over bedrijfsbezoeken of lezingen is het tijd om de jubilarissen in het zonnetje te zetten én om te genieten van de drankjes, het buffet en de entertainment.
Hiervoor hebben we het cafegedeelte  van Bistro “t  Langenbaergh” volledig voor onze afdeling afgehuurd.

Entertainment: Duo “Een en Ander”   –   Anita Oldenhave en Erik Knoef

Bieden ons muziek én tussendoor cabaret in ons eigen dialect

Muziek is van alle tijden.  Anita en Erik spelen herkenbare nummers van CCR tot Helene Fischer en van Jim Reeves tot Danny Vera.
Gevarieerd dus!

Het duo maakt gebruik van diverse instrumenten. Gitaar, mondharmonica, klarinet, trompet , accordeon , saxofoon en een voetbediende cajon.
Al met al een heel herkenbaar programma met een hoog meezing gehalte.

Let op: Deze avond is alléén toegankelijk voor leden van onze afdeling Deventer-Zutphen én hun partner.  Toegang is gratis.

Aanmelden: Vanwege de catering is aanmelden wel zo makkelijk voor ons.   Gebruik hiervoor  het blok aanmelden hieronder.
Kom je met 2 personen, dan ook graag de partner op dezelfde wijze aanmelden als jezelf , met alleen de voornaam en de rest van de gegevens gelijk aan die van jezelf houden.

Het opgave systeem heeft automatisch aan hoeveel plaatsen er nog beschikbaar zijn.  Maximaal kunnen we  45 personen kwijt in het café.

Dus …. geef je tijdig op!

Aanvang 19.30 uur / Zaal open vanaf 19.00 uur.

Historie alleen zichtbaar voor leden.

Login om de historie te bekijken.

Inloggen